۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳، ۱۵:۳۱

سیدجلال حسینی:

بازی‌های بسیار سنگینی پیش رو داریم/ از تیم ملی حمایت شود

بازی‌های بسیار سنگینی پیش رو داریم/ از تیم ملی حمایت شود

مدافع تیم ملی ایران با بیان اینکه بدون توجه به فرصت‌های از دست رفته، ملی‌پوشان اکنون باید بیشتر تلاش کنند، گفت: در جام جهانی بازی‌های بسیار سنگینی پیش رو داریم و شرایطمان سخت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدجلال حسینی در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی ایران در اردوی اتریش گفت: خدا را شکر اینجا همه چیز خیلی خوب و روی نظم و برنامه انجام می‌شود. روز گذشته هم یک دیدار تدارکاتی خوب و سنگین داشتیم که البته نباید فراموش کرد در دوره بدنسازی هستیم. با این حال تمامی بازیکنان از نظر فردی و همینطور تیمی در وضعیت خوبی بودند و روز به روز بهتر خواهیم شد.

وی در خصوص سطح آمادگی جسمانی بازیکنان اینگونه توضیح داد: همچنان زمان خوبی در اختیار داریم و بدون توجه به فرصت‌های از دست رفته، اکنون باید بیشتر تلاش کنیم که باعث می‌شود خوب تمرین کنیم و با حضور همه بازیکنان در کنار هم تمرینات را با ترکیب کامل پیگیری می‌کنیم.

مدافع تیم ملی ایران در پاسخ به این پرسش که چه میزان از بازیکنان مهاجم تیم‌های حریف ایران در جام جهانی شناخت دارد؟، یادآور شد: به هر حال در این اردو همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و هر روز جلسه داریم و در هر نشست درباره تیم‌های همگروه ما در جام جهانی، تاکتیک آنها و بازیکنان‌شان بحث شده که باعث آمادگی و تصویرسازی ذهنی‌مان می‌شود.

حسینی که با سایت فدراسیون فوتبال گفتگو می‌کرد، درباره بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی خاطرنشان کرد: بازی‌های بسیار سنگینی پیش رو داریم و شرایطمان سخت خواهد بود و به امید خدا پس از این اردوها با شرایط مناسب وارد این مسابقات خواهیم شد.

وی اضافه کرد: از مردم و رسانه‌ها می‌خواهم تا از تیم ملی و بازیکنان حمایت کنند. ما در این اردوها شرایط پرفشاری را پشت سر می‌گذاریم و محتاج دعای خیر مردم هستیم. از رسانه ها می‌خواهم حمایت بیشتری از تیم ملی داشته باشند.

مدافع تیم ملی ایران همچنین گفت: در نشستی که با ضرغامی رئیس سازمان صدا و سیما داشتیم، هم بر این موضوع تاکید شد، اما باید تشکر ویژه‌ای از رسانه‌ها و بخصوص مطبوعات داشته کنم و امیدوارم همین شرایط ادامه داشته باشد.
 

کد خبر 2294489

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha